söndag 23 maj 2010

Söndagen utan slut

Har arbetat idag på ren viljestyrka. Igår var jag helt utslagen efter allergiattacken. Idag har jag varit inslagen i en bubbla av tidlöshet. Dagen ville aldrig ta slut. Försökte äta salta jordnötter för att få i mig salt. Tog en energidryck för att få lita taurin och snabb energi. Sedan tog jag en flaska Imsedal-vatten. Det enda som hände var att jag överlevde kvällen och kom hem. Nu jobbar jag inte på hela veckan, lördag är nästa pass. Skönt!!

Hörde att Tekla Knös spelar sin spelning i Alingsås. Skulle vilja gå på det, men jobbet kallar. Synd. Men det är ju pengar och erfarenhet. Alltid något.

När det gäller tomheten är den kvar, det finns ett hål av kreativitet och lust att ägna tid för att skapa berättelser. Det är ju ingen idé, bara tidsslöseri på saker som inte duger.

Får spela teve-spel under tiden jag förhoppningsvis repar mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar