torsdag 7 maj 2009

Spotify-invite

Jag har fått ett konto på Spotify. Helt otroligt. Fick några länkar av Metalpastorn (du vet vem du är). Tack! Det är en hel värld att upptäcka och fixa till. Yes! Förutom Metallica.  Årets bästa händelse. Här får jag tag på allt jag vill lyssna på. Fast Metallica är  inte med, det är lite roligt. De verkar inte vilja dela ut sin musik gratis. Som om man alltid sitter vid datorn och lyssnar. det är ju inte så att man kanske sitter i bilen och inte har en dator i närheten och vill lyssna på dem......

Borde kanske tipsa dem om den möjligheten. Att köpa skivor utesluter inte att lyssna gratis på musik via nätet. Nu ska jag fixa till mina spellistor i Spotify. Måste komma på en bra förkortning av Spotify. Är jobbigt att skriva det ordet. SP får det bli.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar